• DARKA NA SLIDESHOW.jpg
  • kadr3 kopia.jpg

Plener filmowo- fotograficzny w Ustce

Napisała

Dzień 1... Długa podróż trwająca 12 godzin...

Wszyscy wykończeni, ale szczęśliwi i pełni dobrej energi wyruszyliśmy na zapoznanie się z terenem. Punktem pierwszym oczywiście Ustecka Syrenka, kanał portowy, plaża, promenada, a potem okolica naszej kwatery dowodzenia i punktu wylotowego czyli przeuroczej Zagrody Śledziowej w Starkowie. Materiał zgromadzony, jutro zaczynamy z samego rana...

Relacja Marii Bolik

Z pamiętnika podróżnika...

Poniedziałek + podróż (24-25 czerwca)
Wyruszyliśmy kilka minut po 23 z Katowic do Ustki. Droga była długa , byliśmy strudzeni po kilku godzinach siedzenia. W pociągu porozmawialiśmy oraz pospaliśmy, więc daliśmy radę . Kiedy dotarliśmy na miejsce Pan kierowca zabrał nasze bagaże, a my ruszyliśmy w miasto na obiad i krótki spacer po plaży. Zanurzyliśmy nogi w Bałtyku, porzeźbiliśmy w piasku i udaliśmy się na spoczynek. Nasze miejsce noclegu to piękny domek, część Zagrody Śledziowej w Starkowie pod Ustką. Zjedliśmy razem kolację i zmęczeni ale szczęśliwi(!) poszliśmy spać już o 23:00.

Relacja Darii Kokot

Z pamiętnika podróżnika

Poniedziałek 25 czerwca

Po długiej i wyczerpującej podróży przyjechaliśmy do gminy Ustka. Na miejscu byliśmy około godziny 11:00. Od razu udaliśmy się na przepyszny obiad , a po krótkim spacerze po plaży zwartą grupą przyjechaliśmy do Zagrody Śledziowej w której mieliśmy nocleg. Zachwycił nas tam wystrój oraz uprzejmość gospodarzy. Poznaliśmy historię tego miejsca oraz odpoczęliśmy na łonie przyrody grając w gry planszowe , wylegiwaliśmy się na wygodnych leżakach i kocykach. W międzyczasie zwiedziliśmy okolicę na krótkim spacerze, krótko mówiąc „odmóżdżaliśmy się na zabój. Po kolacji przygotowanej przez młodzież z AKF „KLAPS” z pomocą opiekunów udaliśmy się na spoczynek w swych pokojach.