• DARKA NA SLIDESHOW.jpg
  • kadr3 kopia.jpg

POWRÓT DO DOMU Z KAZIMIERZA WIELKIEGO

Napisane przez

Sobota była dniem powrotu do Chybia. Podróż odbyliśmy w ten sam sposób, co przedtem- busami. Aby zdążyć na busa z Kazimierza do Puław, musieliśmy zerwać się z łóżek wczesnym rankiem. Zjedliśmy wspólne śniadanie, spakowaliśmy się i dokonaliśmy ostatnich porządków. Podróż minęła bez większych niespodzianek, więc o godzinie 17 byliśmy już na dworcu w Bielsku-Białej. Teraz z niecierpliwością czekamy na kolejny wyjazd z grupą AKF-u.

Kazimierz ...jest naprawdę piękną miejscowością. Całą grupę urzekł klimat i zróżnicowane budynki. Każdego z nas zachwyciło coś innego. W związku z tym, że już powróciliśmy do Chybia, nadszedł czas na małe podsumowanie naszego wyjazdu. Uczestnicy wyjazdu zostali zapytani o wrażenia i pierwsze słowo, jakie kojarzy im się z Kazimierzem.

-Wyjazd do Kazimierza był wspaniałym przeżyciem, dzięki któremu mieliśmy możliwość zaznajomienia się z owym pięknym miastem. Dzięki kontaktom z mieszkańcami poznaliśmy kazimierskie tradycje oraz obyczaje. Zrealizowaliśmy również wspaniały materiał filmowo-fotograficzny, który później PIĘKNIE I SZYBKO zmontujemy. Nasza grupa wspaniale się zintegrowała, a atmosfera była wspaniała. Słowo: naleśniki

-Wycieczka do Kazimierza to z pewnością jedne z moich najmilszych wakacji, z bardzo sympatycznym towarzystwem. Bardzo mi szkoda, że to już koniec i z niecierpliwością czekam na kolejny wspaniały wyjazd. Słowo: zgoda

-Kazimierski plener wzbudził we mnie wiele pozytywnych emocji. Metafizyczna dusza tego miasta przemawiała do mnie w architekturze, mieszkańcach i urzekającej florze. Dzięki temu wyjazdowi zapoznałem się z dziełami Tomka Sikory. Zainspirowany jego twórczością postanowiłem wykonać wiele refleksyjnych fotosów życia codziennego renesansowej wioski, jaki i pejzaży Królowej Polskich Rzek- Wisły. Słowo: baszta

-Pobyt w Kazimierzu Dolnym wspominam bardzo sympatycznie, a najbardziej utkwił mi w pamięci moment słynnego „Sto lat” Klary Puzoń. Do pozytywnych wrażeń zaliczam też spotkanie mieszkańców tego miasteczka, które upamiętniłam ich portretami. Słowo: koguty

-Przygoda w tej uroczej mieścinie była dla mnie szczególnie ciekawa, ponieważ poznałem wielu utalentowanych ludzi. Mieliśmy dużo czasu, alby spełnić się artystycznie. Słowo: zmiany

-Wyjazd do Kazimierza będę wspominać bardzo ciepło. Każda jego najmniejsza część miała swój niepowtarzalny urok- długa podróż, piękne miasteczko, wyjścia w plener, wspólne gotowanie- to wszystko doprowadziło do tego, że poczułam się częścią AKF-u. Cieszę się, że miałam okazję spędzić te kilka dni z tak wspaniałymi ludźmi. Słowo: kurtyna